مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا بیان کرد: در حادثه نخست که دوشنبه شب 14 خرداد رخ داد، عوامل اورژانس پیش بیمارستانی سمیرم برای یک حادثه تصادف رانندگی به محل اعزام شدند که مورد ضرب و شتم تعدادی از مردم حاضر در محل حادثه قرار گرفتند.
عباس عابدی افزود: این حادثه رانندگی یک نفر کشته داشت که در دم فوت کرده بود.
وی ادامه داد: بعدازظهر روز سه شنبه 15 خرداد نیز زمانیکه ماموران اورژانس سمیرم به محل یک حادثه رانندگی در منطقه وردشت اعزام شدند مورد حمله تعدادی از افراد حاضر در محل قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه تکنسین های اورژانس اصفهان در ماه های گذشته نیز در برخی از شهرستان های دیگر استان مورد حمله تعداد اندکی از افراد حاضر در محل حادثه قرار گرفته بودند، تصریح کرد: تا کنون برای تعدادی از این افراد پرونده قضایی تشکیل شده و برخی از آنها مجازات شده اند.
رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان نیز در این زمینه گفت: ساعت 18:42 سه شنبه 15 خرداد یک حادثه رانندگی در منطقه وردشت سمیرم به مرکز اورژانس این شهرستان اعلام شد که بلافاصله یک واحد امدادی به محل، اعزام و با توجه به فاصله پایگاه تا محل تصادف، در ساعت 18:59 دقیقه در صحنه حاضر شد.
علیرضا قاسمی با بیان اینکه در آن زمان، مصدوم توسط خودروی شخصی به بیمارستان منتقل شده بود، افزود: تعدادی از افراد حاضر در محل تصادف به بهانه دیر رسیدن واحد امدادی، به خودروی آمبولانس و تکنسین های اورژانس حمله کردند و یکی از آنها را از ناحیه بازو و سینه با چاقو مصدوم کردند و یک تکنسین دیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد: خودروی آمبولانس نیز توسط این افراد از قسمت برف پاک کن و آینه بغل دچار آسیب شد.
بر اساس این گزارش، افراد درگیر شده به محض اعلام ضرب و شتم به پلیس از محل متواری شدند اما تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، در سال گذشته نیز چند مورد ضرب و شتم تکنسین های اورژانس و عوامل درمانی در بیمارستان ها در برخی از شهرستان های استان اصفهان رخ داده بود.
شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان است.
ت/3011 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.