اکرم یوسفی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تنها بخش اندکی از ماموریت و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل کمبود مربی و تیم اجرایی در شهرستان تیران و کرون انجام می شود.
وی گفت: چهار نفر نیروی انسانی شامل یک نیروی خدماتی، مدیر مرکز و 2 نیروی فرهنگی و هنری به صورت ساعتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تیران و کرون فعالیت می کنند که قادر به پاسخگویی هزار و 700 نفر عضو مرکز نیستند.
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تیران و کرون با اشاره به کمبود منابع مالی و امکانات برای توسعه خدمات این مرکز افزود: نبود امکانات حمل و نقل مانند خودروی کتابخانه سیار و یا خودروی اجرای نمایش های خیابانی مانع از اجرای برنامه های فرهنگی این مرکز در روستاهای شهرستان شده است.
وی ادامه داد: تجهیز سالن های اجرای برنامه های فرهنگی و هنری یکی از مهمترین دغدغه های این مرکز است.
یوسفی با اعلام اینکه توسعه کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان با برگزاری کلاس و مسابقه های قصه گویی، شاهنامه خوانی و اجرای نمایش های عروسکی و صحنه ای انجام می شود، گفت: کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان با ظرفیت پنج هزار جلد کتاب به عنوان کتابخانه تخصصی این حوزه فعالیت می کند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تیران و کرون هزار و 700 عضو دارد.
این شهرستان با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت.7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.