حسن خدابخش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو ناپایداری تا 2 روز آینده بر روی استان است.
وی گفت:آسمان در بیشتر نقاط استان بصورت قسمتی ابری، بتدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد وخاک محلی و تند باد لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: شرایط برای بارش‌های رگبار موقت بهاری و رعد وبرق بویژه در مناطق غربی و شمال استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه دمای هوای بیشتر مناطق استان اصفهان در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت افزود: دمای فعلی شهر اصفهان 30درجه سانتی گراد با رطوبت 25 درصد و سرعت وزش باد سه کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
به گفته خدابخش، هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه، کمی ابری، بتدریج افزایش ابر و رگبار موقت بهاری و رعدوبرق گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و گرد وخاک و برای روز دوشنبه، صاف و غبار صبحگاهی در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.
وی افزود: خُور و بیابانک با 37 درجه سانتیگراد بعنوان گرم ترین و فریدونشهر با 16 درجه سانتیگراد بعنوان خُنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 12 ظهر امروز، با شاخص کیفی 121 (AQI)، نا سالم برای گروه های حساس اعلام شد.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.