به گزارش ایرنا، عباس روحانی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مناقصه زورخانه الغدیر با 30 درصد پیشرفت فیزیکی که از 10 سال پیش آغاز شده، در حال اجراست و با تعیین پیمانکار جهش مهمی در ساخت این مجموعه ورزشی به وجود خواهد آمد.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 100 نفر در زمینه ورزش پهلوانی در اردستان افزود: زورخانه الغدیر در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و با زیربنای یک هزار و 400 مترمربع ساخته می شود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان بیان کرد: زمین چمن مصنوعی فوتبال اردستان نیز با سه میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی ها در حال اجرا می باشد و تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره برداری خواهد رسید.
او اضافه کرد: طرح زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور با پیشرفت فیزیکی نزدیک به 70 درصد نیز با هفت میلیارد ریال اعتبار تا شهریورماه زیر کشت خواهد رفت و در آبان ماه تحویل این اداره می شود.
روحانی عنوان کرد: سیستم آبیاری زمین چمن و فضای سبز ورزشگاه نیز به صورت مکانیزه و تحت فشار طراحی شده است.
وی گفت: ادامه عملیات ساخت استخر شنای زواره که پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی تخصیص گرفته بود، با کمک 15 میلیارد ریالی شخصی نیکوکار آغاز شده و به زودی بهره برداری خواهد شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان همچنین از اختصاص 250 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و استانی برای سالن آزادی و 300 میلیون ریال برای ورزشگاه شهید حقیر شهر زواره خبر داد.
او در مورد پیست موتورسواری شهر زواره نیز گفت: این پیست از نظر فنی مورد تائید استان و شهرستان می باشد اما مسئولانش برای ادامه کار باید پیگیر مجوز بهره برداری از هیات موتورسواری باشند.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.