به گزارش ایرنا، این اداره کل روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با افزایش سرعت وزش باد، پدیده گرد و خاک از امروز تا فردا (دوشنبه) در نواحی شمال، شرق و مرکز استان انتظار می رود.
کارشناسان بهداشتی توصیه می کنند در زمان وقوع پدیده گرد و خاک، بیماران قلبی و عروقی، سالمندان و کودکان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز یکشنبه به ایرنا گفت: بررسی نقشه ‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت ناپایدار تا سه روز آینده بر روی این استان است.
حسن خدابخش افزود: آسمان در بیشتر نقاط اصفهان بصورت صاف همراه با گردوخاک گاهی وزش باد به نسبت شدید، در بعد از ظهر افزایش ابر و بارش‌ های رگباری پراکنده و احتمال رعد و برق بویژه در مناطق شمالی و غربی پیش‌ بینی می ‌شود.
وی با بیان اینکه دمای هوا تا 24 ساعت آینده در بیشتر نقاط استان یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد، دمای فعلی شهر اصفهان را 28 درجه سانتیگراد با رطوبت 21 درصد؛ و سرعت وزش باد در این کلانشه را سه کیلومتر در ساعت اعلام کرد.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز دوشنبه (فردا)، هوای صاف و همراه با گرد و خاک، گاهی وزش باد به نسبت شدید، در بعد از ظهر افزایش ابر و برای روز سه شنبه، صاف و همراه با گرد و خاک، گاهی وزش باد به نسبت شدید، در بعد از ظهر افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی کرد.
وی از خور و بیابانک با 33 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و فریدونشهر با 19 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین نقطه استان اصفهان نام بُرد.
ت 7150/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.