حامد فلاحی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جاری شدن سیل افزون بر آسیب رساندن به چند دهنه پل در جاده کاشان به اردستان و نطنز، بخش هایی از شانه های خاکی این مسیرها را نیز تخریب کرده است.
وی افزود: جاری شدن سیل همچنین موجب تخریب پل و شانه های خاکی در محورهای قمصر، قهرود و بزرک از توابع شهرستان کاشان شده که هم اکنون راهداران در حال مرمت و ایمن سازی هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان با اشاره به بازگشایی پل زیرگذر جاده کاشان- بادرود در هفته گذشته بیان کرد: بخش هایی از این مسیر به علت ورود حجم زیاد سیلاب به زیر این پل بسته شده بود.
او اضافه کرد: 20 نفر نیروی انسانی با هشت دستگاه گریدر، لودر و کامیون کار اصلاح، تعمیر و ایمن سازی جاده های شهرستان کاشان را بر عهده داشتند که به علت جاری شدن سیل تخریب شدند.
به گفته فلاحی، 2 هزار و 400 کیلومتر راه همسنگ در شهرستان کاشان وجود دارد که یک هزار و 400 کیلومتر آن راه اصلی و فرعی درجه یک، 600 کیلومتر راه روستایی و فرعی و 400 کیلومتر نیز آزادراه است.
بارش های رگباری بهاری باران و تگرگ در نقاط شمالی استان اصفهان امسال دستکم 2 بار منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی برخی معابر، واحدهای مسکونی و تخریب برخی زیرساخت ها از جمله در شهرستان کاشان شد.
کاشان در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.