به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی روز جمعه در جمع نمازگزاران کاشان گفت: شکست آمریکایی ها در کشور سوریه در حالی بود که از افزون بر 60 کشور نیرو وارد منطقه کردند اما در نهایت با ناتوانی در جنگ نظامی دوباره به اعمال فشارهای اقتصادی روی آوردند.
وی افزود: ایجاد داعش برای انفعال موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه بود چرا که حکومت های مرتجع را تکان می داد اما امروز در شرایطی که کشتار مردم مظلوم یمن دفاع عربستان سعودی از خودش نامیده می شود، ایران را به دیکتاتوری متهم می کنند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دونالد ترامپ با پول سعودی ها بیش از 650 هزار فرصت شغلی در ایالات متحده ایجاد کرده در حالی که همزمان جوانان مسلمان از جمله در همان عربستان در فقر دست و پا می زنند.
او اضافه کرد: پیشرفت جریان مقاومت در این سال ها چنان بود که برجام را به مسئله ای بین المللی تبدیل کردند تا این پیروزی ها تحت تاثیر قرار بگیرد و در این میان تصور شد تا شاید آمریکا تغییر رفتاری در رویکرد حمایت از دیکتاتورها دارد اما مشاهده شد که چنین نیست.
سردار دقیقی عنوان کرد: خواسته شده تا ایران دست از حمایت مردم بردارد در حالی که بحث اصلی ایران نیست و این توطئه ای جهت ایستادگی در برابر اراده مردم مسلمان منطقه است اما در نهایت پیروزی بزرگ همچنان که از سوی خداوند وعده داده شده، مانند لبنان و عراق در یمن نیز تحقق خواهد یافت.
وی در ادامه به سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: صدام با کمک حامیانش برای تجزیه کشور آمده بود اما این پیروزی بزرگ با تقدیم هزاران شهید و جانباز نشان داد که نمی توانند با ایران رویارویی کنند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: پس از آزادسازی خرمشهر دشمنان به این نتیجه رسیدند که تنها باید از پیروزی ایران جلوگیری کنند و از این رو فشارها و تحریم ها را علیه ما افزایش دادند.
او در ادامه عنوان کرد: پیش از این بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر رفتن شاه، صدام و شکست مارکسیسم به حقیقت پیوست و امید می رود به زودی پیش بینی چیره شدن مستضعفین بر مستکبرین در این سده نیز محقق شود.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.