به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کلاهبرداری اینترنتی از وی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: شاکی در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد، دریکی از سایت‌های تبلیغ کالا اقدام به خرید یک دستگاه "xbox" به مبلغ 7 میلیون ریال کرده ، اما یک جفت کفش کهنه برایش ارسال‌شده و فروشنده نیز به تلفن‌های وی جوابگو نبوده است.

رئیس پلیس فتای استان خاطرنشان کرد: با اظهارات مالباخته تحقیقات علمی و تخصصی کارشناسان این پلیس برای دستگیری کلاهبردار آغاز و سرانجام متهم که جوانی 26 ساله است شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی از طریق کلاهبرداری عنوان کرد.

سرهنگ مرتضوی در پایان با هشدار به شهروندان در خصوص نحوه خریدهای اینترنتی گفت: فقط از سراچه‌های مجاز داخلی و دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید خود را انجام داده و در هنگام خرید نیز تا زمانی که کالا را مشاهده نکرده و از مرغوبیت آن اطمینان نیافته‌اید پولی بابت آن پرداخت نکنید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 928137
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.