به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا تاملی روز چهارشنبه در حاشیه عزیمت کاروان امیدآفرینان به زواره در شهرداری این بخش گفت: هر کس سخنی بگوید که بوی اختلاف های سیاسی، قومی و تفرقه بین مردم بدهد دلسوز منطقه نیست.
وی توجه به انسجام و همدلی بین اقشار مختلف جامعه را موجب توسعه اردستان عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح زندگی و تامین آسایش مردم در دستور کار مدیریت جدید شهرستان قرار داشته و در این راه از تمامی توان اداری و امکانات موجود در این راه استفاده خواهد شد.
فرماندار اردستان با تاکید بر طرح مشکلات در شوراهای تخصصی بیان کرد: مراجعه به پیشینه تاریخی با سیاستگزاری جدید، توجه به شاخص های توسعه، رصد مشکلات، تمهید راهکارهایی جهت رفع کاستی ها و حرکت در مسیر قانون می تواند بسیاری از مسائل موجود را برطرف کند.
او اضافه کرد: صنعت گردشگری می تواند در اردستان یکی از منابع مهم درآمدی باشد که با توجه به ظرفیت بالای این صنعت در منطقه، ایجاد زیرساخت مناسب منجر به توسعه خواهد شد.
تاملی در ادامه با اشاره به بحث آلایندگی نیروگاه سیکل ترکیبی زواره، خواستار پرداخت عوارض آلایندگی از سوی آن مجموعه به شهرداری شد.
شهردار، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و بخشدار زواره نیز در این جلسه برخی از کاستی های را برشمردند و همچنین قرار شد تا ساخت کلانتری زواره از سوی شورا، شهرداری و نیروی انتظامی پیگیری شود.
شهر زواره با نزدیک به هشت هزار نفر جمعیت در فاصله 14 کیلومتری شمال شرقی اردستان قرار دارد.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.