' محسن رویگری ' روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرناافزود: در این رقابت ها که در قالب جشنواره های ورزشی با عنوان های 'جام مولای عرشیان' و 'بانوی قدسیان' از 27 اردیبهشت تا 24 خرداد برگزار می شود دختران و پسران رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور دارند.
وی از تکواندو، ووشو، بسکتبال، تیراندازی با تفنگ ،کاراته، جودو، وزنه برداری، اسکیت، حرکات نمایشی ووشو، بدمینتون، هندبال، شطرنج، مچ اندازی، تیر و کمان، تنیس روی میز، بولینگ، کشتی، اسکواش و زورخانه گردی به عنوان رشته های این رویداد ورزشی نام بُرد.
مسئول اداره ورزش محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این رویداد ورزشی پارسال در چهار رشته برگزار شد و افزایش این رشته ها امسال در دستور کار گرفت.
رویگری، ایجاد شادابی، شور و نشاط اجتماعی را از اهداف برگزاری این رقابت ها بیان کرد و افزود: در پایان رقابت ها یک هزار و 450 مدال و حکم قهرمانی به نفرات برتر این رشته ها اهدا می شود.
مسئول اداره ورزش محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه حرکت و ورزش افراد در ماه مبارک رمضان به مراتب کمتر می شود، برگزاری این مسابقات در ارتقای سطح سلامت جسم و روح شهروندان نقش بسزایی دارد.
ت / 6020 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.