به گزارش ایرنا، سید عباس صالحی شامگاه سه شنبه در پیامی به هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار کرد: درود بر خالق هستی که انسان را جانشین و خلیفه خود بر روی زمین دانست تا نیکی و مهربانی و بخشندگی را که از صفات باری‌تعالی است توسط خلیفه خود بگستراند.
وی افزود: سلام و تحیت بر پروردگار عالمیان که با خلق هستی، زیبایی را هنرمندانه در عالم فراگیر نمود و سلام و درود بر مردمانی که در نقش جهان، به زیبایی روح تعاون و احسان را بر بال هنر نشانده و آوازه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات را به سراسر سرزمین مقدسمان کشاندند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با برگزاری هفتمین دوره این جشنواره، نیکوسیرتان اصفهانی نشان دادند که با تیزبینی که از خصوصیات مردمان این خطه است می ‌توان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد بهره جست و بدون آنکه باری بر دوش نهاد دولت تحمیل کرد، اعتماد حضور هنرمندان نامی و جوان ساعی کشورمان را در یک جشنواره ملی جلب نمود.
وی تصریح کرد: برادران و خواهران و دست‌اندرکاران معزز در گام هفتم که جشنواره مزین به همراهی و همکاری نام‌آوران سینمای ایران است، امیدوارم با سیاست گذاری و برنامه ریزی دقیق از این سرمایه ملی محافظت نموده و با تدبیر و درایتی که از برگزارکنندگان جشنواره سراغ داریم نگاه هنر و هنرمندانه را به سمت نیازهای ضروری جامعه هدایت کنند و با ترویج احسان و نیکوکاری روح تعاون را در جامعه تعمیم دهند.
هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با موضوع احسان و نیکوکاری به دبیری رسول صدرعاملی فیلمساز نامی سینمای ایران از 22 تا 25 اردیبهشت امسال به همت کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات در شهر تاریخی اصفهان برگزار شد.
این رویداد هنری سه شنبه شب در سینما فلسطین اصفهان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
8114/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.