به گزارش ایرنا، امام جمعه گلپایگان روز سه شنبه در این نشست گفت: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه یک ضرورت است و دین اسلام و احکام الهی بر این مقوله تاکید دارند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طهماسبی افزود: با توجه به دستورات دینی باید با برنامه ریزی مناسب برای ایجاد نشاط و شادابی مستمر در جامعه تلاش کنیم اما در عین حال حق نداریم به بهانه شادی، ارزش های دینی و اخلاقی را زیر پا بگذاریم.
وی همچنین با اشاره پیشینه تاریخی و فرهنگی گلپایگان بر لزوم معرفی بیشتر جاذبه های فرهنگی در قالب برگزاری جشنواره، برگزاری هنرهای نمایشی برای ایجاد نشاط و شادابی و جذب بیشتر گردشگر در این شهرستان تاکید کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان نیز در این نشست گفت: برنامه های هفته فرهنگی گلپایگان از 25تا 31 اردیبهشت امسال برگزار می شود و امروز(سه شنبه) با برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و دیگر اعضا کلید خورد.
'سعید ضابطی' گشایش نمایشگاه کتاب با بیش از سه هزار عنوان با 18 هزار جلد و بازی های فکری کودکان با موضوعات مختلف، برپایی نمایشگاه کاریکاتور هویت با 50 اثر ، کارگاه انیمیشن، نمایشگاه مطبوعات، دیدار با هنرمندان پیشکسوت، بزرگداشت رهبران بیداری اسلامی در جهان معاصر، نمایشگاه عکس و پخت غذاهای سنتی را از جمله برنامه هفته فرهنگی در شهرستان گلپایگان عنوان کرد.
دبیر اجرایی هفته فرهنگی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت های گلپایگان برای معرفی و شناسایی بیشتر این خطه در هفته فرهنگی تاکید کرد.
شهرستان گلپایگان با افزون بر 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/6027/7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.