رضا کریمیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ورود این سامانه بارش زا در بیشتر نقاط استان به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش‌های رگباری و رعد و برق بویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه این سامانه تا اوایل روز جمعه در استان فعال است، تصریح کرد: بیشتر فعالیت این سامانه از بعدازظهر روز چهارشنبه تا اواسط روز پنجشنبه خواهد بود.
وی با اشاره به احتمال بارش تگرگ در بیشتر مناطق استان اصفهان، گفت: مناطق غربی، مرکزی و شمالی مستعد بارش در 2 روز آینده است.
کریمیان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته در میمه (0.7 میلیمتر) و در خور (0.1) میلیمتر بارش باران ثبت شد.
کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوای نیز در چهارشنبه شب و صبح پنجشنبه افت محسوسی خواهد داشت بطوریکه حداقل دمای هوای شهر اصفهان در صبح پنجشنبه نسبت به صبح چهارشنبه بین پنج تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
وی سردترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را فریدونشهر با پنج درجه و گرمترین را چوپانان با 30 درجه سانتیگراد اعلام و اضافه کرد: دمای هوای کلانشهر اصفهان نیز در 24 ساعت آینده حداکثر 25 و حداقل 15 درجه سانتیگراد خواهد بود.
هوای کلانشهر اصفهان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.
ت/3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.