اولین جشنواره بزرگ «زندگی فلسفی من»، ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی‌به‌همت بنیاد فرهنگی - آموزشی امام صادق اصفهان با محوریت «هنر خوب زیستن» در تاریخ 22 تا 26 اردیبهشت ماه در دبیرستان پسرانه امام صادق(ع) اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی امام صادق(ع)، دکتر علی فقیه مدیر عامل این بنیاد اظهار کرد: امروزه نگاه فیلسوفانه به جهان پیرامون از نیازهای اساسی کودکان و فرزندان این سرزمین است و بنیاد امام صادق در تمامی رده های تحصیلی خود نگاه ویژه ای به آموزش نگاه فلسفی به دانش آموزان خود دارد. این جشنواره نتیجه اجرای طرح آموزش فلسفه به دانش آموزان ابتدایی در مدارس ابتدایی بنیاد امام صادق(ع) به دانش آموزان است که اکنون پس از مدت‌ها تلاش به اولین ثمرات خود رسیده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت یادگیری مهارت های خوب زیستن از سنین پایین، افزود: عنوان این همایش "زندگی فلسفی من" انتخاب شده است چرا که در دوره های آموزش فلسفه در مدارس بنیاد امام صادق محور آموزش ها بر مهارتمندی و تقویت نگاه فلسفی دانش آموزان و با شعار هنر خوب زیستن بود تا با آن به زندگی خود معنا بخشیده و جایگاه رفیع خود در صحنه گیتی را دریابند. این جشنواره نیز با هدف نمایاندن مهارتمندی این دانش آموزان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی امام صادق(ع) به محورهای این همایش اشاره کرد و گفت: جایگاه فلسفه در رشد خلاقیت من، جایگاه فلسفه در کلاس و مدرسه من، جایگاه فلسفه در خانواده من و جایگاه فلسفه در شهر من از جمله عناوینی است که در این همایش به آن پرداخته خواهد شد.

فقیه خاطرنشان کرد: علاوه بر نمایش آثار دانش آموزان، مراسم اختتامیه ای نیز با حضور مسئولان آموزش پرورش اصفهان، مدیران شهری، معلمان و خانواده های دانش آموزان در روز آخر جشنواره برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ این جشنواره 5 روزه از ساعت 16 الی 19 تاریخ مذکور در دبیرستان دوره اول پسرانه بنیاد امام صادق(ع) واقع در خیابان شیخ صدوق، جنب پل هوایی میر دایر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.