به گزارش ایرنا، تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم می روند.
دیدار برگشت دو تیم نیز سه شنبه هفته آینده ( 25 اردیبهشت ) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
پایگاه اطلاع رسانی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: کمیسیون امنیتی ویژه این دیدا امروز برگزار و مقرر شد که مطابق با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، تنها 10 درصد از ظرفیت 12 هزار نفری ورزشگاه فولادشهر در اختیار تماشاگران تیم استقلال تهران و 90 درصد آن در اختیار هواداران تیم ذوب آهن قرار گیرد.
همچنین قیمت بلیت معمولی این دیدار 20 هزار تومان و قیمت بلیت ویژه 40 هزار تومان تعیین شد.
باشگاه ذوب آهن اصفهان زمان بلیت فروشی دیدار یاد شده را از ساعت 13 تا 14 روز سه شنبه در محل درب شمالی ساختمان این باشگاه واقع در بلوار شفق و از ساعت 15 همان روز در محل در ورودی ورزشگاه فولادشهر اعلام کرد.
کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران نیز فردا ( دوشنبه ) در سالن چشم انداز هتل کوثر برگزار می شود و ' وینفرد شفر ' سرمربی تیم استقلال و ' امیر قلعه نویی ' سرمربی تیم ذوب آهن پاسخگوی خبرنگاران خواهند بود.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:15 سه شنبه هفته جاری ( 18 اردیبهشت ) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.
8114 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.