ساناز جعفری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته کلانشهر اصفهان با 6.5 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در این استان را به خود اختصاص داد.
وی افزود : پس از اصفهان بیشترین میزان بارش های استان اصفهان در 24 ساعت گذشته در علویجه با 6.4میلیمتر ، مورچه خورت 3.7 میلیمتر، کبوترآباد 2.8 میلیمتر، کاشان 2.6 میلیمتر ثبت شده است.
وی میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در ایستگاه فرودگاه شهید بهشتی را 2.7 میلیمتر اعلام کرد و گفت: در24 ساعت گذشته در شهرهای میمه 2.1 میلیمتر، نطنز 2 میلیمتر، چادگان 1.7 میلیمتر، زرین شهر 1.2 میلیمتر، شهرضا 0.9 میلیمتر، خوانسار 0.6 میلیمتر، گلپایگان 0.6 میلیمتر، فریدونشهر 0.4 میلیمتر، نجف آباد 0.4 میلیمتر، نائین 0.3 میلیمتر، داران 0.2 میلیمتر، مبارکه 0.2 میلیمتر و بوئین و میاندشت 0.1 میلیمتر بارش باران گزارش شد.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در ادامه با بیان اینکه وضعیت ناپایداری های ضعیفی برای 2 روز آینده در سطح استان وجود دارد گفت: ناپایداریهایی به شکل افزایش ابر و احتمال بارش خفیف در سطح استان برای امروز و فردا ( یکشنبه) پیش بینی می شود.
وی گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار و موج جدید بارشی از روز چهارشنبه به استان اصفهان است که بیشتر مناطق استان را هم تحت تاثیر خود قرار می دهد و بارش های رگباری را در برخی نقاط استان به دنبال دارد.
جعفری گفت: روند افزایشی دما در این استان که از روز گذشته آغاز شده تا 2 روز آینده به میزان یک تا 3 درجه سانتیگراد دیگر ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه دمای هوای امروز صبح اصفهان به 12 درجه سانتیگراد رسید، افزود: دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعت امروز به 25 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
جعفری گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را خوروبیابانک با 29 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه را بوئین میاندشت با سه درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.