به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سید مجتبی میردامادی ' در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: قاچاقچیان کالا و خریداران کالاهای خارجی باید بدانند که با اقدام خود به صحبت های ولی امرشان پشت کرده اند.
وی اضافه کرد: در اقتصاد باید از کشورهای خارجی و دشمنان چشم امید را برداریم.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مشکل اصلی ما فاصله گرفتن از قرآن است، افزود: توسل به قرآن تنها راه مقابله و تسلط بر مفسدین و راه اصلی جهاد اسلامی است.
وی اظهارکرد: آفت اشرافی گری مصیبتی است که به راحتی نمی توان از آن گذشت و روزی که مسئولان روحیه کوخ نشینی را از خود دور کنند و کاخ نشین شوند باید فاتحه کشور را خواند.
حجت الاسلام میردامادی خطاب به رسانه های مجازی گفت: این رسانه ها اقدام برخی افراد در نماز جمعه اصفهان مبنی بر پشت کردن به تریبون خطیب جمعه را تحریف کردند و آنها باید دست از دروغ و تحریف بردارند.
وی اضافه کرد: پیش از این نیز این رسانه های مجازی به نقل از امام جمعه اصفهان نوشته بودند که بر صورت بانوان بدحجاب اسید رقیق شده بپاشید درحالی که این گفته کذب می باشد و آنها باید بگویند کی و کجا این سخن گفته شده است.
امام جمعه موقت اصفهان از این رسانه ها خواست که در بیان مطالب خود تقوا را رعایت کنند.
حجت الاسلام میردامادی خطاب به سران آمریکا و انگلیس گفت: رژیم صهیونیستی را علیه ایران تحریک نکنید زیرا اگر گلوله ای به سمت کشور ما بیاید، شما به آتش کشیده خواهید شد.
وی با اشاره به برجام گفت: رهبر معظم انقلاب پیش از این گفته بودند که امیدی به طرف های مذاکره کننده در برجام نیست.
امام جمعه اصفهان با اشاره به پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به آمریکا مبنی بر اینکه چنانچه ترامپ رئیس جمهور آمریکا این توافق نامه را پاره کند ما آن را به آتش خواهیم کشید، گفت: آمریکا عهد شکن است و به عهده و پیمان خود وفادار نیست.
وی با بیان اینکه یکی از دانشمندان هسته‌ ای آلمان اظهار می‌کرد که اگر جنگ اتمی در دنیا آغاز شود تا پیش از ظهر آن روز تمام بشریت و زمین نابود خواهد شد، گفت: شرایط دنیا به نحوی است که یا باید بطور کامل نابود شود و یا اینکه با یک انقلاب جهانی به رهبری امام عصر (عج) نجات یابد.
حجت الاسلام میردامادی افزود: بر اساس بشارت همه انبیا در آخر الزمان منجی خواهد آمد و دنیا را از آتش ظلم نجات خواهد داد.
7153 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.