کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از کاشان بیشترین میزان بارش های استان اصفهان در 24 ساعت گذشته در نطنز با 13 میلیمتر ثبت شده است.
ساناز جعفری میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در کلانشهر اصفهان را یک میلیمتر و در ایستگاه فرودگاه شهید بهشتی را هفت میلیمتر اعلام کرد.
وی با بیان اینکه تا 48 ساعت آینده هم امکان وقوع ناپایداری و بارش های رگباری پراکنده برای مناطق شرقی و شمالی استان اصفهان وجود دارد افزود: این سامانه در حال خروج از مناطق شرقی استان است و همزمان با خروج احتمال بارش هایی را برای این مناطق به همراه خواهد داشت.
جعفری با بیان اینکه برای صبح فردا مه رقیق صبحگاهی در برخی از نقاط استان اصفهان پیش بینی می شود افزود: وزش باد به نسبت شدید و بارش های رگباری را برای فردا ( چهارشنبه) در استان اصفهان پیش بینی می شود.
وی گفت: سامانه ناپایدار و موج جدید بارشی از روزهای پنجشنبه و جمعه وارد استان اصفهان می شود که مناطق شمال، شمال غرب و تا حدی جنوب استان را هم تحت تاثیر خود قرار می دهد و بارش های رگباری را در برخی نقاط استان به دنبال دارد.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه روند افزایشی دما در این استان که از روز گذشته آغاز شده تا 2 روز آینده به میزان یک تا 2 درجه سانتیگراد دیگر ادامه دارد گفت: دمای هوای امروز صبح اصفهان در خنک ترین ساعات به 13 درجه سانتیگراد و در گرمترین ساعات به 24 درجه سانتیگراد خواهد رسید .
وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را کاشان با 28 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه را فریدونشهر با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.