به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده در دیدار با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان و جمعی از پرسنل این باشگاه با بیان اینکه مدیریت در ورزش حرف اول را می زند، افزود: مدیریت خوب در پیشرفت و موفقیت هر تیم یا باشگاهی مهم و موثر است و یک مدیر خوب ورزشی از افت و خیزهای باشگاه و تیم خود در فصل های مختلف درس می گیرد.
وی گفت: مدیرت خوب و اصولی در یک باشگاه ورزشی، همه امکانات را برای آن باشگاه فراهم می کند و
از افت و خیزها و نقاط ضعف و قوت تیم خود در فصل های مختلف درس می گیرد.
وی افزود: تیم فوتبال ذوب آهن از مربی متخصص و با دانشی همچون امیر قلعه نویی بهره می برد که این مربی در ادوار مختلف لیگ برتر شایستگی خود را به اثبات رسانده است.
مهرعلیزاده با بیان اینکه هزینه برای فعالیتهای ورزشی در حکم سرمایه گذاری است خاطرنشان کرد: کوچکترین قدم ورزشی که در راستای توسعه ورزش کشور یا استان انجام شود مغتنم است، اما کسانی که دید ورزشی ندارند و در راس کار قرار می گیرند این مسائل را درک نمی کنند.
وی گفت: توجه به مقوله ورزش ، اساسی ترین سرمایه گذاری در جامعه محسوب می شود که رشد، توسعه و اقتصاد را در درازمدت برای جامعه بدنبال دارد.
***دیدگاه مدیریت استان به ارتقاء سطح کیفی ورزش استان کمک می کند***
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان هم در این دیدار گفت: دیدگاه مدیریت استان به ارتقاء سطح کیفی باشگاههای ورزشی و کل ورزش استان کمک می کند.
سعید آذری با بیان اینکه کمک های مدیریت استان دیدگاههای سایر مدیران را نسبت به ورزش تغییر داد افزود: امروز ذوب آهن اصفهان یکی از با ثبات ترین باشگاههای کشور است و کمترین تغییرات را داشته است.
وی با بیان اینکه امسال سال سختی برای باشگاه ذوب آهن بود اظهار کرد: تیم فوتبال ذوب آهن با تمام سختی هایی که پیش رو داشت موفق عمل کرد که بدون شک موفقیت این تیم و مجموعه ذوب آهن و ارتقا کیفی باشگاه مرهون کمک های استاندار اصفهان است.
آذری با بیان اینکه ذوب آهن در چند سال گذشته بدون نوسان روند موفقیت خود را ادامه داده است، گفت: مجمع ذوب آهن در دو سال گذشته 26 میلیارد تومان از بودجه باشگاه کسر کرد، اما با وجود تمام این مشکلات تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا عملکر خوبی داشت.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به تجهیز ورزشگاه ذوب آهن برای لیگ برتر گفت: باشگاه ذوب آهن توانست در مدت 67 روز این ورزشگاه را برای مسابقات به بهترین شکل آماده کند.
به گزارش ایرنا؛ در پایان این دیدار پیراهن شماره 10 ذوب آهن از سوی سعید آذری به صورت افتخاری به محسن مهرعلیزاده اهدا شد و استاندار اصفهان نیز با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از زحمات مدیریت و عوامل این باشگاه تقدیر کرد.
ت 7150 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.