به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز دوشنبه در پی انتشار شایعاتی مبنی بر ایجاد تغییر در کادر مدیریتی باشگاه سپاهان، به نقل از منوچهر نیکفر رئیس هیات مدیره این باشگاه اعلام کرد: در روزهایی که سپاهان برای آماده کردن تیمی قدرتمند در لیگ هجدهم به آرامش نیاز دارد، انتشار این اخبار تایید نشده هیچ سودی به حال مجموعه سپاهان نخواهد داشت.
نیکفر گفت: هیات مدیره مانند قبل حمایت خود را از مسعود تابش به عنوان مدیر باشگاه ادامه می دهد تا وی با استفاده از تجربیاتش و مشاوره با افراد خُبره، یک سپاهان قدرتمند را آماده حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کند.
وی افزود: با حمایت کامل شخص بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و بقیه مدیران این شرکت، امیدواریم شاهد بازگشت سپاهان به دوران طلایی خود باشیم و هواداران نیز در آرامش بخشیدن به باشگاه، ما را یاری کنند تا با اطمینان خاطر، تیم قدرتمندی را راهی رقابت های فصل پیش رو کنیم.
تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در رقابت های امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، جمعه گذشته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و مقابل دیدگان هواداران خود با یک گل مغلوب تیم استقلال تهران شد.
سپاهان با این شکست و کسب رتبه چهاردهم جدول رده بندی، بدترین نتیجه را در طول رقابت های لیگ برتر کشور بدست آورد.
/6027/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.