به گزارش ایرنا، ' منصور ابراهیم‌ زاده ' پنجشنبه شب پیش از دیدار تیمش با استقلال تهران در هفته سی ام لیگ برتر باشگاههای کشور افزود: نتیجه این دیدار در کسب جایگاه دوم توسط تیم ذوب آهن دیگر نماینده اصفهان در این رقابت ها تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه تلاش می‌ کنیم به امتیاز کامل این دیدار ( سه امتیاز ) دست یابیم گفت: در دیدار فردا جلال ‌الدین علی ‌محمدی را به دلیل محرومیت و سعید آقایی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه با اشاره به نتایج این تیم اظهار کرد: همه می‌دانند که آمدن من به سپاهان به این دلیل بود که شرایط را تغییر و تیم را از سقوط نجات دهم.
وی افزود: قبل از اینکه به سپاهان بیایم این تیم در 9 بازی تنها 6 امتیاز گرفته بود اما زمانی که هدایت سپاهان را برعهده گرفتم این تیم در هشت بازی اخیر 9 امتیاز کسب کرد.
ابراهیم زاده گفت: باتوجه به جدول و شرایط سپاهان تلاش کردیم که این تیم به لیگ دسته اول باشگاههای کشور سقوط نکند و با این داشته‌ ها به گونه ‌ای رفتار کردیم که سال آینده سپاهان کار خود را با روند مثبت آغاز کند.
وی با بیان اینکه در مقابل صنعت نفت خیلی خوب بازی کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌ های خود به خوبی استفاده کنیم افزود: در این 9 بازی چهار دیدار خانگی و پنج بازی خارج از خانه بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: در هفته های پایانی لیگ برتر با تیم‌ هایی رقابت کردیم که برای کسب سهمیه و یا مانند پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی و نایب قهرمانی تلاش می‌ کنند و یا مانند استقلال خوزستان برای فرار از سقوط می ‌جنگیدند.
ابراهیم ‌زاده افزود: فکر می‌ کنم کادر فنی جدید سپاهان عملکرد موفقی دارد ولی با این وجود انتظار ما بیش از آن چیزی بود که به دست آمد و این موضوع باید بررسی شود.
وی افزود: مقابل استقلال همه تلاش خود را می‌ کنیم تا بازیکنان سپاهان بدون فشار روحی و با قدرت به میدان بروند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان علت ناکامی‌ های این تیم را تغییرات زیاد در تیمش طی سه سال گذشته بیان کرد و گفت: طی این مدت تغییرات زیادی در سپاهان به وجود آمد و در پی این تغییرات فشارهایی به تیم وارد شد و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند و ترکیب آن دستخوش تغییرات زیادی شد.
وی گفت: علت موفق نشدن سپاهان برای کسب رده های بالاتر در لیگ برتر باشگاههای کشور تنها مدیریت نیست بلکه معتقدم مسائل دیگری نیز در آن دخالت داشت.
ابراهیم زاده بابیان اینکه حمایت هوادران باید همیشگی باشد افزود: با شناختی که از هواداران سپاهان دارم، آنها در دیدار فردا با انرژی مثبتی به ورزشگاه نقش جهان می‌ آیند.
وی افزود: سپاهان مقابل استقلال و پرسپولیس بازی‌ های خوبی ارائه کرده است و در دیدار فردا مقابل استقلال، بازیکنان سپاهان واقعی را به نمایش خواهند گذاشت.
دیدار تیم ‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته سی‌ ام لیگ برتر باشگاههای کشور ساعت 17فردا ( جمعه ) در ورزشگاه نقش جهان برگزار می ‌شود.
ت/8114 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.