به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان روز پنجشنبه در آئین افتتاح این طرح ها به خبرنگاران گفت: مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید عباس ساکنی در آران و بیدگل با زیربنای 450 مترمربع هفت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه داشت که با مشارکت 50 درصدی خانواده نیکوکار این شهید والا مقام ساخته شد.
دکتر ابراهیم کوچکی افزود: پایگاه سلامت امام رضا (ع) کاشان نیز با توجه به ضرورت تمهید خدمات برای ساکنان منطقه ناجی آباد با اعتبار چهار میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی با زیربنای 343 مترمربع در یک طبقه ساخته شده است.
وی بیان کرد: ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، مراقبین سلامت زن و مرد، مشاوره سلامت روان و تغذیه، واکسیناسیون و واحد سلامت محیط و کار از بخش های این پایگاه می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: مرکز خدمات جامع سلامت راوند نیز با پنج میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبارهای دانشگاهی در 343 مترمربع راه اندازی شد.
او عنوان کرد: واکسیناسیون، پیشگیری و مراقبت از بیماری های واگیر و غیر واگیر، مراقبت مادران باردار، مراقبت پیش از بارداری، مراقبت های اطفال و سالمندان، نظارت های بهداشت محیط و حرفه ای و اتاق پزشک از جمله خدمات بهداشتی و درمانی این مرکز می باشد.
کوچکی در ادامه نیز به افتتاح پایگاه سلامت خزاق با زیربنای 233 مترمربع و اعتبار چهار میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت کمال الملک(کله) با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی با زیربنای 343 مترمربع، از آغاز عملیات عمرانی پایگاه سلامت سادات راوند با زیربنای 308 مترمربع به مناسبت هفته سلامت خبر داد که با مشارکت 50 درصدی 2 فرد نیکوکار و اعتبار های این دانشگاه تکمیل می شود.
به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان پیش تر از افتتاح 15 طرح بهداشتی با مجموع پنج هزار مترمربع زیربنا و اعتبار نزدیک به 75 میلیارد ریالی این دانشگاه و نیکوکاران شهرستان در هفته سلامت خبر داده بود.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه هفته سلامت نامگذاری شده است.
افزون بر 465 هزار نفر جمعیت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هستند.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.