به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان روز چهارشنبه به نقل از آیت الله ' سید یوسف طباطبایی نژاد ' افزود: نیروهای مسلح ما امروز پهپاد دشمن را بر روی زمین می نشانند اما چگونه می شود که برای مثال یخچال را نمی توانیم به گونه ای بسازیم که زود خراب نشود.
وی که در دیدار با مدیر کل استاندارد استان اصفهان سخن می گفت با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره تولید کالای ایرانی با کیفیت بیان کرد: کالای داخلی باید به صورت استاندارد تولید شود.
امام جمعه اصفهان تاکید کرد: تولیدکنندگان باید برای مملکت دلسوزانه کار و محصولات با کیفیت و استاندارد برای عرضه به بازارهای داخلی تولید کنند تا کالاهای ایرانی با استقبال مردم مواجه شود.
وی با اعتقاد بر اینکه استاندارد در کشور ما تعریف نشده است، افزود: آیا استاندارد نسبی است یا اینکه یک حد اعلی و بالا دارد که باید به آن رسید؟.
آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه باید تعریف استاندارد مشخص باشد، گفت: محصول استاندارد باید کامل و با کیفیت باشد.
مدیرکل استاندارد استان اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از کالای با کیفیت ایرانی است، گفت: در حال حاضر محصولاتی تولید یا صادر می شود که کیفیت لازم را ندارند و مردم ناراضی هستند.
' غلامحسین شفیعی ' با بیان اینکه استاندارد یعنی برخورداری یک محصول از حداقل کیفیت قابل قبول، افزود: 28 هزار نوع استاندارد در زمینه های مختلف وجود دارد که تنها یکهزار استاندارد اجباری است.
مدیرکل استاندارد استان اصفهان تصریح کرد: در این خطه سه هزار واحد زیر پوشش استاندارد اجباری هستند و 400 واحد به صورت تشویقی علامت استاندارد را دریافت کرده اند.
د/3011/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.