ساناز جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جو به نسبت آرامی تا فردا در استان حاکم خواهد بود اما از بعدازظهر فردا با ورود یک سامانه نا پایدار از مناطق غربی استان شاهد بارش های رگباری خواهیم بود که این بارش ها تا اوایل هفته آینده در استان وجود خواهد داشت.
وی افزود: آسمان در سطح استان اصفهان تا فردا بعدازظهر به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد و در مناطق مرکزی غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، سامانه ناپایدار از بعدازظهر فردا پنجشنبه از سمت غرب وارد استان می‌شود و تا روز شنبه در منطقه فعال خواهد بود.
وی گفت:بارش ها در مناطق غربی از بعدازظهر فردا آغاز خواهد شد اما در سایر مناطق استان برای روزهای جمعه و شنبه شرایط ناپایداری مهیاتر خواهد بود.
جعفری گفت: دمای هوای امروز صبح شهر اصفهان به 12 درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش داشته است.
وی افزود: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 22 درجه سانتیگراد و امروز هم در خنک ترین ساعات به 12 درجه سانتیگراد رسید.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: خورو بیابانک با 35 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بوئین و میاندشت با سه درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سرد ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.