به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محسن بنیمی روز سه شنبه در آئین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان بیان کرد: قوه قضائیه و واحد های زیر مجموعه آن با اجرای قانون و تعامل با دیگر دستگاه ها می تواند نقش موثری در محقق شدن خواسته های مردمی و استقرار آرامش در جامعه ایفا کند.
وی افزود: تحقق عدالت نیازمند تعامل، همکاری، همدلی، همفکری و هماهنگی با سایر مسئولان است و در این میان دادستان ها نقش مهمی دارند و البته که به آن واقف و متعهد هم هستند.
معاون قضایی دادگستری استان اصفهان بیان کرد: یکی از بیشترین پرونده های موجود مربوط به توهین، افترا و هنجار شکنی است و دستگاه قضا باید برخورد قاطع با هنجار شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی داشته باشد.
فرماندار اردستان نیز در این آئین با اشاره به شرایط منطقه خاورمیانه و بروز ناامنی و در گیری در بیشتر کشورهای همسایه گفت: بحث امنیت یکی از شاخصه های بارز نظام است که به برکت انقلاب اسلامی و تلاش مسئولان نصیب این کشور شده و مردم نیز با همه وجود آن را حس کرده و قدردان هستند.
علیرضا غیور بیان کرد: به رغم تلاش های صورت گرفته، کاستی هایی مانند کمبود نیروی انسانی و فضای اداری (از جمله در بخش زواره) با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان اردستان احساس می شود که امید داریم دادگستری استان اصفهان در زمینه رفع آنها اقدام کند.
حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان نیز در ادامه این آئین دادگستری را در صف نخست مبارزه با ناامنی دانست و گفت: وجود مسائلی مانند فساد در جامعه مایه فخر نیست و باید همه از مبلغان مذهبی گرفته تا مسئولان و دست اندرکاران امور فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند که این آسیب ها به تدریج کاهش یابد.
به گزارش ایرنا، علیرضا شعبان فر در ادامه این آئین به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب اردستان معارفه و از خدمات مهدی قادری در این سمت قدردانی شد.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.