فاطمه زهرا سیدان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دما در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.
وی گفت: سامانه ناپایدار دیگری از اوایل هفته آینده در استان فعال خواهد شد که بتدریج از اواخر وقت فردا ( جمعه) افزایش ابر را بویژه در مناطق غربی استان خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه امروز و فردا بارندگی در استان نخواهیم داشت گفت:فعالیت این سامانه از اوایل هفته آینده به بارش در برخی از مناطق استان و بویژه مناطق غربی منجرخواهد شد.
سیدان گفت: دمای فعلی شهر اصفهان هشت درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته 2 درجه افزایش پیدا کرده است.
وی گفت: دمای هوای روز گذشته اصفهان در گرمترین ساعات به 17 درجه سانتیگراد و در خنک ترین ساعات به هفت درجه سانتیگراد رسید.
وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را کاشان و خور و بیابانک با 20 درجه سانتیگراد و سردترین نقطه استان را بوئین و میاندشت با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر عنوان کرد.
همچنین اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع طوفان لحظه ای و وزش باد شدید همراه با بارش های رگباری و گرد و خاک محلی از اواخر روز جمعه (فردا) تا اواسط هفته آینده در این استان هشدار داد.
این اداره کل اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایداری از اواخر وقت جمعه به استان و فعالیت این سامانه تا اواسط هفته آینده بر روی استان است.
بر این اساس بتدریج از اواخر وقت جمعه ( فردا) تا روز سه ‌شنبه در بیشتر نقاط استان گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می‌شود .
همچنین در این مدت وقوع طوفان لحظه ای، همراه با گرد و خاک محلی دور از انتظار نیست.
شرایط برای بارشهای رگباری بهاری از اواخر وقت روز شنبه تا روز سه شنبه در استان مهیاست.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.