به گزارش ایرنا، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان کاشان روز پنجشنبه اعلام کرد 'بامداد امروز در آزادراه کاشان- نطنز یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خاور در چهار کیلومتری یک مجمتع رفاهی برخورد کرد.
راننده تریلر در این سانحه رانندگی جان خود را از دست داد و 2 مرد 25 و 30 ساله نیز که آسیب دیده بودند، پس از اقدام های اولیه درمانی با 2 دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.
همچنین بامداد امروز در سانحه ای دیگر یک دستگاه تریلر در کیلومتر 50 آزاد راه قم- کاشان با یک دستگاه کامیون تصادف کرد که در نتیجه آن راننده 35 ساله کامیون در دم جان باخت.
کارشناسان اورژانس کاشان و قم پس از گزارش سانحه با سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و 2 نفر آسیب دیده دیگر این تصادف با 45 سال سن را به 2 بیمارستان بهشتی شهرهای قم و کاشان منتقل کردند.'
به گزارش ایرنا، نزدیک به 50 نفر از آغاز سال 1397 تاکنون در جاده های منتهی به شهرستان کاشان در جریان سانحه های رانندگی آسیب دیدند و دست کم پنج نفر نیز جان خود را از دست دادند.
کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری اصفهان و 220 کیلومتری تهران در مسیر ترانزیت شمال- جنوب کشور واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.