به گزارش ایرنا آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: این اقدام نظامی آمریکا علیه کشور سوریه،نه تنها با مخالفت های بین المللی روبرو است بلکه در کشورهای خود متجاوزان نیز با اعتراض روبرو شد.
وی اضافه کرد: این کشورها( آمریکا، انگلیس و فرانسه) قبل از اتمام تحقیقات در رابطه با تسلیحات شیمیایی، ده ها موشک به سوریه شلیک کردند و این اقدام غیر قانونی خود را دلسوزی و بشر دوستانه عنوان می کنند.
نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تجلیل از خدمات این نهاد گفت: نیروهای مسلح مانند مردم در راه امام (ره)و انقلاب تلاش می کنند و این تلاش ها همچنان ادامه دارد.
آیت الله طباطبایی نژاد یکی از ویژگیهای نیروهای مسلح را انقلابیگری و برطرف کردن شبهه ها عنوان کرد
و افزود: هدف دشمن ایجاد شک و تردید در افکار مردم است لذا همه باید در برطرف کردن این شبهات تلاش کنیم.
وی به دیدار وزیر ، مسئولان و جمعی از کارکنان وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: مطالبی که رهبر معظم انقلاب در جمع این عزیزان مطرح کردند برای همه مفید و حکم حکومتی است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان اظهارکرد: یکی از مناسبت‌ها که در هفته آتی پیش رو داریم، شکست حمله آمریکا به کشور در طبس و طوفان شن است که در تاریخ نوشته شد و خداوند در این رخداد به کمک ما آمد.
ت/ ٦٠٢٠ / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.