محمود علوانی روز یکشنبه به خبرنگاران بیان کرد: یک هزار و 392 نفر از این افراد در قالب 263 هزار و 589 نفر- ساعت سال گذشته از خدمات آموزشی در مرکز ثابت شهید موسویان کاشان بهره مند شدند.
وی افزود: 539 نفر از روستائیان نیز سال 1396 در کنار 167نفر در زندان و 201 نفر در پادگان ها در مجموع 55 هزار و 189 نفر- ساعت آموزش در رشته های گوناگون فرا گرفتند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان گفت: آموزش در صنایع، اصناف و در جوار دانشگاهی نیز سال گذشته به ترتیب یک هزار و 275 نفر و 576 نفر بود.
او در ادامه مجموع آموزش های سال 96 از سوی مرکز آموزش فنی حرفه ای شهید موسویان کاشان را یک میلیون و 240 هزار و 422 نفر ساعت عنوان کرد.
علوانی عنوان کرد: آموزش های ارائه شده در رشته های برق صنعتی، الکترونیک، مکاترونیک، سیم پیچی، برق ساختمان، تعمیرات خودرو، درودگری، جوشکاری، تراشکاری، فرزکاری، تعمیر لوازم خانگی سرد کننده، کشاورزی، رایانه، عکاسی و تصویربرداری، خیاطی، گلدوزی و آرایشگری برای برادران و خواهران بود.
وی در ادامه اضافه کرد: امضای تفاهم نامه با دانشگاه های کاشان و آزاد برای آموزش و ارتقای مهارت دانشجویان و همچنین ارائه مشاوره و رهگیری اشتغال کارآموزان از سوی واحد مشاوره و هدایت شغلی و معرفی کاریابی از دیگر برنامه های این مرکز در سال گذشته بود.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان همچنین به شرکت پنج هزار نفر در آزمون های ادواری و تفاهم نامه ای قالی بافی و صنعت ساختمان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برای تمام این افراد گواهینامه صادر شد.
به گفته او، 2 مرکز ثابت فنی حرفه ای شهید موسویان و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجی‌آباد در کنار چهار مرکز سیار شهری و تعداد 120 آموزشگاه تخصصی و خدماتی آزاد در شهرستان کاشان مشغول فعالیت و آموزش به کارآموزان و هنرجویان هستند.
کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.