حجت الله علی عسگریان یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: بارش هایی که از هفته گذشته استان اصفهان را فرا گرفته بود منجر به ریزش 28.8میلیمتر باران در میمه، 23میلیمتر در داران، 22.7 میلیمتر در نطنز، 22.7 میلیمتر در سمیرم، 21.7 میلیمتر در خوانسار، 16.8 میلیمتر در گلپایگان، 16.2میلیمتر در فریدونشهر و 8 میلیمتر در نجف آباد شده است.
وی میزان بارش ثبت شده هشت روز گذشته در شهرستان اصفهان را 1.6 میلیمتر اعلام کرد و افزود:در شهرستان چادگان نیز 7.9 میلیمتر ، نائین 7.9 میلیمتر ، اردستان 7 میلیمتر ، کاشان 3.3 میلیمتر، شهرضا 3.7 میلیمتر و زرین شهر 3.6 میلیمتر بارش ثبت شد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته نیز بیشترین بارش در استان از نطنز با سه میلیمتر گزارش شد تصریح کرد: سامانه ناپایدار جدیدی از از امروز ( یکشنبه ) در استان فعال می شود.
وی افزود: در حال حاضر آسمان استان اصفهان قسمتی ابری است و برای امروز جو ناپایدار و در بعدازظهر رشد ابر و بارش های پراکنده پیش بینی می شود.
علی عسگریان با بیان اینکه سامانه ناپایدار از فردا در استان تقویت می شود گفت: برای فردا در بیشتر نقاط استان و شهر اصفهان و مناطق مرکزی استان رگبار و رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.
ت 7150 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.