به گزارش ایرنا، فراز کمالوند عصر جمعه بعد از تساوی با سپاهان در نشست خبری افزود: مردم آبادان به من محبت دارند و هواداران این تیم بعد از پایان بازی با سپاهان نگران این بودند که من دراین تیم می مانم یا می روم که من به آنها گفتم دوست دارم بمانم.
وی اظهار کرد: دیدار با سپاهان بازی بسیار سنگینی بود چون سپاهان در شرایطی بود که نیاز به پیروزی داشت و در این راستا نیز تمام تلاش خود را کرد ولی بازی در پایان مساوی شد.
وی گفت: قبل از این دیدار نیز گفته بودم که با تیم کامل خود به اصفهان آمدیم و برخلاف دیدارهای گذشته از جوان های تیم استفاده نکردم.
کمالوند با اشاره به مصدومان این تیم گفت: با این حال بازیکنان همه تلاش خود را کردند در نیمه اول تیم ما بهتر کار کرد و در نیمه دوم سپاهان با حمایت هواداران خود به تیم ما فشار آورد اما نتوانست پیروز شود.
وی گفت: این بازی نشان داد که بردهای قبلی ما برابر سپاهان اتفاقی نبوده است و ما برای موفقیت همه تلاش خود را خواهیم کرد و بدون هیچ حاشیه ای با شرف و جوانمردانه بازی می کنیم.
وی اظهار کرد: در دیدارهای باقی مانده نیز با شرف بازی خواهیم کرد و برای ما تراکتور سازی تبریز و استقلال خوزستان فرقی ندارد و تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: از سه بازی گذشته 7 امتیاز گرفتیم و فکر می کنم در نیم فصل دوم جزو پنج تیم بالای جدول باشیم.
وی اظهار کرد: در فصل بعد مردم آبادان سهمیه می خواهند و ششم، هفتم وهشتم برای ما فرقی ندارد و در این راستا نیازمند سازماندهی هستیم که بتوانیم موفق باشیم.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان عصر جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
ت8114 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.