به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی پنجشنبه شب در آئین گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم مهدی دهقان یزدلی در امامزاده محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به کشور از سه محور اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای شکستن مقاومت مردم است که در این زمینه باید هوشیار باشیم.
وی افزود: حوزه اقتصادی از اهمیت بسیاری برخوردار است و دشمن به دنبال اعمال فشار از این ناحیه می باشد اما حتی شدیدترین تحریم ها هم نتوانسته ما را مجبور به تسلیم کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دشمن در عرصه سیاسی نیز به دنبال ناامید کردن مردم و شکستن حریم ولایت است تا وانمود کند که در کشور هیچ چیز سر جای خود نیست.
او اضافه کرد: همچنان که در اغتشاش ها مشاهده شد، دشمنان برای ایجاد ناامنی و شکستن مقاومت مردم تلاش کرده اما ناکام ماندند.
آیت الله خاتمی گفت: حوزه فرهنگ نیز بسیار خطرناک است و ضربه خوردن از این ناحیه جبران ناپذیر می شود از این رو دشمن در شرایط کنونی به دنبال توطئه در زمینه فرهنگی می باشد.
وی ادامه داد: دشمن با کلید واژه حجاب اجباری می خواهد اسلام ستیزی را ترویج کند، در حالی که در کشور فرانسه دختران حق ندارند با حجاب به مدرسه بروند، که این خود نوعی اجبار در انتخاب نوع پوشش است.
امام جمعه موقت تهران در ادامه به جانفشانی های شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: این فرزندان پاک ملت با شهادت در راه اهل بیت و مبارزه با داعش توانستند امنیت و استقلال را برای کشور هدیه کنند و اگر فداکاری آنها نبود، باید در شهرهای ایران با داعش رو به رو می شدیم.
به گزارش ایرنا، شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار مهدی دهقان یزدلی هفته گذشته در جریان حمله صهیونیست ها به کشور سوریه به درجه والای شهادت نایل شد.
شهرستان آران و بیدگل افزون بر 840 آلاله گلگون کفن تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.