به گزارش ایرنا، بهنام سراج روز پنجشنبه درنشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان با بیان اینکه کمالوند سرمربی این تیم به دلیل کسالت نتوانست در این نشست حضور پیدا کند افزود: فوتبالم را از اصفهان و از تیم پلی اکریل شروع کردم و مربیان خوبی در اصفهان داشتم که در حال حاضر از آنها خبری ندارم.
وی افزود: دیدار سختی را مقابل سپاهان پیش رو داریم به همین جهت تیم سپاهان را آنالیز کردیم و شناخت خوبی از آن داریم .
او گفت: دیدارهای هفته‌های پایانی حساس است و در هفته های گذشته به جوانان میدان دادیم با این حال به دلیل صحبت های برخی رسانه ها، با تیم کامل خود به اصفهان آمدیم.
مربی تیم صنعت نفت آبادان اظهارکرد: تیم ما برای دیدار با سپاهان آمادگی خوبی دارد و معمولا مقابل تیم های اصفهانی با انگیزه بازی می کند.
سراج با اشاره به شرایط تیم صنعت نفت آبادان در جدول گفت: شرایط ما در جدول به گونه است که می توانیم جایگاه خود را ارتقا دهیم و در این دیدار به دنبال سه امتیاز هستیم تا بالاتر برویم.
وی با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش افزود: در این دیدار داوود نوشی‌صوفیانی محروم و حسین بغلانی مصدوم هستند و تیم ما را همراهی نمی کنند.
سراج در پاسخ به این سوالی درباره شرایط فعالی سپاهان اظهار کرد: فوتبال همین است چون یک روز بالا و روزی پایین هستی ولی از مردم اصفهان می خواهم که از دو تیم شهر خود حمایت کنند.
وی افزود: این موضوع برای سپاهان زنگ خطری است که در سال‌های آینده به شکلی بازیکن بگیرد که دچار مشکل نشود، نتایج سپاهان علی رغم بازی های خوبش در حد این تیم نبوده است.
دیدار تیم­های فولاد مبارکه سپاهان و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 16 فردا جمعه 24 فروردین ماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
ت/8114 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.