به گزارش ایرنا، در پیام ' محسن مهرعلیزاده ' که روز چهارشنبه صادر شد آمده است: شهادت سرافرازانه شهید سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی مدافع حرم عقیله بنی هاشم (ع) که در راه پاسداری از حریم آن بانوی بزرگوار خون خود را نثار راه سید الشهدا نمود، بار دیگر رشادت های دلیرمردان عرصه ایثار و از خود گذشتگی و دفاع از حریم اهل البیت (ع) را متجلی و در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم جاودان ساخت.
استاندار اصفهان شهادت این شهید والامقام را به ملت بزرگوار ایران اسلامی و مردم شریف استان اصفهان بویژه مردم ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل و خانواده این شهید تبریک و تسلیت گفت و از درگاه ایزدمنان برای آن شهید بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت کرد.
سرهنگ پاسدار ' مهدی دهقانی یزدلی ' بامداد دوشنبه هفته جاری در جریان حمله موشکی صهیونیست ها به فرودگاه نظامی ' التیفور ' در استان حُمص سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
استان اصفهان تاکنون بیش از 46 شهید برای دفاع از حریم اهل البیت(ع) و مبازره با گروه های تکفیری و تروریستی در سوریه تقدیم کرده است.
از این تعداد 24 شهید، افغانستانی های مقیم اصفهان هستند.
اصفهان پس از خراسان‌ رضوی و قم، سومین استانی است که بیشترین تعداد شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) را تقدیم جهان اسلام کرده است.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.