سرهنگ علی صادقی یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: طرح آرامش از روزهای پایانی سال گذشته آغاز و در طول سال 97 نیز با تلاش ماموران انتظامی در بخش های مختلف شهرستان ادامه خواهد یافت.
وی بیان کرد: اجرای طرح آرامش و دستگیری معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در افزایش امنیت اجتماعی شهرستان تیران وکرون و کاهش آسیب های اجتماعی موثر و از جرایمی مانند سرقت های خرد که احساس نا امنی را در بین مردم افزایش می دهد جلوگیری می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون با بیان اینکه در طول ایام نوروز با اجرای طرح آرامش امنیت خوبی در این شهرستان برای مردم و مسافران تامین شد، خاطرنشان کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر و کاهش سرقت از نتایج اجرای طرح آرامش و افزایش تیم های گشت و امنیت بوده است.
وی ادامه داد: در طول ایام نوروز کشفیات مواد مخدر 200 درصد، کشفیات سرقت داخل خودرو 100 درصد و کشفیات سایر سرقت ها 400 درصد افزایش داشته و در این مدت تیم های انتظامی در تمامی مسیرهای و جاده های مستقر شده و خدمات رسانی می کرده اند و حضور تیم های پلیس در جاده های شهرستان وضعیت ترددها کنترل و جاده ها برای مجرمان نا امن شده بود.
سرهنگ صادقی با اشاره به وضعیت تصادفات نوروزی شهرستان تیران و کرون گفت: در طول ایام نوروز در مسیرهای درون شهری هیچ تصادف فوتی اتفاق نیفتاده اما در مسیر جاده ای این شهرستان دو نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست دادند.
وی یادآورشد: عدم توجه به جلو علت اصلی تصادفات در جاده های این شهرستان بوده که نیازمند قانونمداری و افزایش توجه رانندگان است.
موقعیت جغرافیایی شهرستان تیران و کرون محلی برای تردد باندهای مجرمانه از جمله توزیع کنندگان مواد مخدر است که طرح های انتظامی نقش موثری در دستگیری مجرمین دارد.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت.7131 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.