به گزارش' ایرنا' امیرقلعه نویی شامگاه شنبه بعد از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل سپید رود رشت، در نشست خبری افزود: متاسفانه تیم ما معمولا بعد از گل زدن دچار سکته تاکتیکی می شود.
وی افزود: این نگرش در ذوب آهن نهادینه شده و فکر نمی کنم در این فصل اصلاح شود، امیدوارم مربی بعدی این نگرش را تغییر دهد.
سرمربی تیم ذوب اهن اصفهان در بخشی دیگری از این نشست با قدردانی از تلاش بازیکنان تیمش گفت: تک تک بازیکنان با همه وجودشان و قلبشان برای ذوب آهن کار می کنند و مدیرلایقی دارند که شرایط سخت را برای تیم آسان می کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که تیمش درسه بازی باقی مانده لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا عملکردی خوب داشته باشد.
قلعه نویی اظهار کرد: دیدار با سپید رود رشت بازی خوبی بود به علی کریمی سرمربی این تیم تبریک می گویم و مطمئنم یکی از مربیان خوب و آینده دار فوتبال ایران است.
هچنین علیرضا امامی فر مربی تیم فوتبال سپید رود رشت نیز شامگاه شنبه پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری این دیدار افزود: تجربه ذوب آهن و مجموعه ای از عوامل باعث پیروزی این تیم شد.
اوگفت: بطور کلی اختلاف تیم ما با ذوب آهن اصفهان سه گل نبود و مسائلی دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم خورد.
وی با اشاره به اینکه تصمیمات داوری در این دیدار تاثیرگذار بود، افزود: تلاش می کنیم تیم سپید رود شرایط بهتری در جدول لیگ برتر فوتبال حضور یابد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر کشور، با سه گل از سد تیم سپید رود رشت گذشت. این دیدار عصر شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد.
ت/8114 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.