به گزارش ایرنا؛ دیدار عصر روز شنبه تیم های فوتبال ذوب آهن و سپید رود در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.
شاگردان علی کریمی سرمربی تیم سپید رود که بدنبال شکست دو تیم نفت تهران و استقلال خورستان برابر سایپا و استقلال خوزستان، فرصت مناسبی برای خروج از منطقه خطر در جدول رده بندی این رقابت ها داشتند با شکست مقابل ذوب آهن، این موقعیت مناسب را از دست دادند و همچنان در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته یک باقی ماندند.
در دیدار امروز، شاگردان امیرقلعه نویی سرمربی ذوب آهن با پیروزی برابر شاگردان کریمی، سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کردند.
میلاد فخرالدینی در دقیقه 26، «کی روش استنلی» در دقیقه 68 و بختیار رحمانی در دقیقه 90 برای تیم ذوب آهن گلزنی کردند.
شاگردان قلعه نویی با کسب هر سه امتیاز این دیدار، 48 امتیازی شدند و جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت ها را از تیم استقلال پس گرفتند و تیم سپیدرود نیز با قبول این شکست 26 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.
ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، محمد ستاری، میلاد فخرالدینی، وحید محمد زاده، محمد نژادمهدی، قاسم حدادی فر، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، محمدرضا عباسی و کی روش استنلی.
ترکیب تیم سپیدرود رشت:
ایمان صادقی، سیدهادی موسوی، علیرضا نورمحمدی، میثم تهیدست، حمید ملکی، علی دهقان، میثم فردوسی، علی عباسی، حسین کعبی، پویا نزهتی و عماد میرجوان.
محمدحسین زاهدی فر، قضاوت این دیدار کم برخورد را عهده دار بود و با نشان دادن کارت زرد به سید هادی موسوی بازیکن تیم سپیدرود رشت، وی را بدلیل خطای عمد بر روی بازیکن تیم ذوب آهن جریمه کرد.
تیم سپیدرود رشت در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود و تیم ذوب آهن نیز در خوزستان با تیم فولاد دیدار خواهد کرد.
ت/8114/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.