حیدر ایمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک میلیارد و 600 میلیون ریال سال گذشته در بخش دولتی کمک جمع آوری شد که 450 میلیون ریال آن کمک های نقدی، یک میلیارد ریال غیرنقدی و 150 میلیون ریال از این کمک ها خدماتی بود.
وی افزود: 9 میلیارد ریال کمک های مردم و نیکوکاران نیز در بخش غیردولتی و هیات امنایی جذب شد که 6 میلیارد و 250 میلیون ریال نقدی، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال غیرنقدی و 200 میلیون ریال کمک خدماتی داشتیم.
رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل بیان کرد: کمک های جمع آوری شده در راستای نیازهای مددجویان زیر پوشش از جمله در زمینه های درمان، مسکن، جهیزیه، سبد کالا و خرید وسائل هزینه و پرداخت می شود.
او اضافه کرد: کمک های مردمی سال گذشته در قالب های مختلف به مجموعه بهزیستی 20 درصد نسبت به سال 1395 افزایش یافت و این سازمان از همه این ظرفیت ها در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهره می برد.
ایمانیان همچنین گفت: 2 هزار و 100 نفر در حوزه توانبخشی و 180 نفر در حوزه اجتماعی زیر پوشش بهزیستی آران و بیدگل قرار دارند اما برنامه ها تنها با اعتبارهای دولت تحقق پیدا نمی کند و نیازمند مشارکت های مردمی به عنوان سرمایه های اجتماعی در این شهرستان هستیم.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.