علیرضا راحتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 67 فقره تصادف در شهرستان آران و بیدگل در تعطیلات نوروزی رخ داده که 50 فقره تصادف درون شهری و 17 فقره حادثه جاده ای بوده است که در اثر این سانحه ها 2 نفر نیز در محل جان خود را از دست دادند.
وی افزود: 219 مورد ماموریت غیرتصادفی نیز نوروز امسال از سوی کارشناسان اورژانس 115 آران و بیدگل انجام شد و 19 نفر بیمار قلبی، 18 بیمار تنفسی، یک نفر سکته مغزی و 181 نفر با سایر بیماری های اورژانسی به بیمارستان منتقل شدند.
سرپرست اورژانس 115 آران و بیدگل در ادامه به استقرار پایگاه موقت فوریت های پزشکی در کویر مرنجاب اشاره کرد و گفت: خدمات ارائه شده در منطقه گردشگری مرنجاب شامل 179 مورد مراجعه حضوری، 174 مورد خدمات پرستاری و دریافت دارو، سه مورد سوختگی و 2 مورد بریدگی بود.
او اضافه کرد: تنها یک سانحه ترافیکی در مرنجاب روی داد و یک نفر دچار شکستگی از ناحیه کتف و ترقوه شد که به بیمارستان انتقال یافت.
راحتی در ادامه میانگین کشوری زمان رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه های شهری و جاده ای را به ترتیب هشت و 14 دقیقه و این عدد را در آران و بیدگل به ترتیب 6.4 و هفت دقیقه عنوان کرد.
به گفته وی، 2 پایگاه شهری و سه پایگاه جاده ای فوریت های پزشکی در شهرستان آران و بیدگل فعال است.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.