به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کویرهای اصفهان یکی از جاذبه های دیدنی این استان است که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت و سوی خود جذب می کند و با توجه به ماهیت خاص کویر لازم است گردشگران هم با امکانات کامل به این مکان ها سفر کنند.

با وجود هشدار کارشناسان میراث فرهنگی مبنی بر استفاده از راهنمایان محلی در سفر به کویر، هرساله افرادی به دلیل نادیده گرفتن هشدارها و  سفر شخصی به این مکان در معرض خطر قرار می گیرند و کویر مرنجاب چندسالی است در این زمینه خبر ساز می شود.

در چند روز گذشته نیز سه گردشگر به این کویر واقع در آران و بیدگل وارد شدند و پس از مدتی ارتباط هر سه نفر با خانواده قطع شده است.

با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر دو نفر از این افراد پیدا شدند اما یک نفر همچنان مفقود است و جست و جو برای یافتن وی ادامه دارد.
 
در این ارتباط معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان اظهار داشت: روز یکشنبه سه گردشگر شامل دو مرد و یک زن  وارد کویر مرنجاب در شهستان آران و بیدگل شدند و روز گذشته خانواده‌های آنان اعلام کردند که نمی‌توانند ارتباطی با آن‌ها بگیرند.

داریوش کریمی افزود: بلافاصله نیروهای آران و بیدگل اعزام شدند و تا شب گذشته دو نفر پیدا شدند اما یک نفر همچنان مفقود است.

 وی افزود:  20 نفر از امدادگران هلال‌احمر آران و بیدگل در حال گشت زنی منطقه هستند و  با توجه به شواهد موجود محدوده‌ای به اندازه 6 کیلومتر در 5 کیلومتری مشخص شده و در حال جست‌وجو در این منطقه هستیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 893772
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.