به گزارش ایرنا، ' جمال بلماضی ' سه شنبه شب پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن ایران در هفته پنجم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در کنفرانس خبری از استقلال ایران به عنوان تیمی باتجربه نامبرد و افزود: دیدار این تیم با الریان قطر را مشاهده کردیم و بسیار خوشحال خواهیم شد که در مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با استقلال ایران دیدار کنیم.
وی افزود: از قبل می دانستیم که در فولاد شهر اصفهان مقابل تیم ذوب آهن ایران دیدار سختی در پیش داریم اما هدف ما پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز خارج از خانه بود.
سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر ادامه داد: ذوب آهن در دقایقی، توپ و میدان را در اختیار داشت اما تیم الدحیل با خلق موقعیت های بیشتر توانست پیروز این دیدار شود.
وی بیان کرد: از این پیروزی بسیار خوشحالم و در جریان مسابقه هیچگونه بحثی با اعضای کادرفنی نداشتم.
همچنین زننده گل تیم الدحیل قطر که به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد در این کنفرانس خبری گفت: خدا را شاکرم که برنده این دیدار شدیم.
' اسماعیل محمد ' افزود: امروز همه بازکنان الدحیل قطر فوق العاده بودند و با نظم و ترتیب خوبی در زمین بازی کردند.
وی با اشاره به اینکه تیم الدحیل قطر اهداف بلند مدتی را برای خود ترسیم کرده است ، گفت: قهرمانی در این دوره از لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا از جمله این اهداف است و برای دست یابی به این هدف تصمیم گرفته ایم که در دیدارهای داخل و خارج از خانه پیروز شویم.
تیم فوتبال الدحیل قطر عصر سه شنبه در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه B توانست در دیداری حساس در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه یک بر صفر تیم ذوب آهن اصفهان را شکست دهد و با 15 امتیاز به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.
6020/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.