به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان در قسمتی از پیام ' محسن مهر علیزاده ' استاندار اصفهان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی(ع)آمده است:
دوازدهمین روز بهار، مژده سرزمینی مستقل برای مردمانی اندیشمند و بزرگ است؛ مردمانی که در توفان ها و صاعقه ها، دست در دست یکدیگر، تنها به استقلال وطن می اندیشند. روزی مبارک که ملت ایران یک صدا و بر طنین برجمهوری اسلامی آری گفتند، روزی که در آن ملت بزرگ و انقلابی ایران با همراهی پیر و جوان و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، منافع سلطه گران دنیا را با چالش مواجه کرد و با انتخابی سرنوشت ساز، نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد و الگویی جامع و کارآمد را به جهانیان ارائه نمود.
در این پیام آمده است: ملت ایران در آغازین روزهای سال نو، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می دارد که همواره به مدد ایمان محکم و همت بلند خویش از کوران حوادث سخت و نفس گیر سربلند بیرون آمده است.
در این پیام اضافه شده است: 12 فروردین سال 58 که روز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، روز وحدت و تجلی حکومت عدل الهی است باید برای نسل جوان بخوبی تبیین شود.
به گزارش ایرنا در تاریخ انقلاب شکوهمند ملت ایران، 12 فروردین 1358 روز اعلام نتایج همه پرسی در مورد نوع حکومت بود که 98،2 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای آری دادند.
برهمین اساس روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی نام گرفته است.
د/8116
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.