به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی جمعه شب پس از پیروزی سه بر صفر ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال کشور با تبریک سال جدید و میلاد حضرت علی (ع) افزود: تیم های ایرانی نسبت به سایر تیم ها در آسیا کمتر هزینه می کنند اما نتایج خوبی می گیرند.
وی درباره دیدار امروز تیمش با تراکتور سازی تبریز گفت: به تیم تراکتورسازی اجازه موقعیت ندادیم و در نیمه دوم با تغییراتی که در تیم ایجاد شد توانستیم این دیدار با پیروز شویم و هر سه امتیاز را کسب کنیم.
وی افزود: تیم تراکتورسازی نتواست موقعیت چندانی روی دروازه‌ تیم ما ایجاد کنند زیرا ما تلاشی مظاعف داشتیم تا با روحیه ای خوب به جدول رقابت های آسیا برگردیم.
سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: تیم‌های شهرستانی اگر بخواهند به بازیکنان‌ استراحت دهند فرصت را از دست می دهند.
وی همچنین با اشاره به قدردانی از کی‌روش به خاطر موفقیت های تیم ملی در صعود دو بار پی درپی به جام جهانی و ارتقای فنی و وزن بین‌المللی فوتبال‌ ایران گفت: تا جام جهانی کمتر از 80 روز مانده و باید برای موفقیت تیم ملی تعامل داشته باشیم.
سرمربی ذوب آهن اصفهان افزود: باید رو به جلو حرکت کنیم و ما ایرانی‌ها از نظر هوش و استعداد جزو برترین های دنیا هستیم ، از کی‌روش خواهش می‌کنم که برنامه بدهد و اگر نیاز باشد حتی لیگ را تعطیل کنیم.
وی گفت: ساکت به‌عنوان یک مدیر قوی باید با کی‌روش جلسه بگذارد تا همه به تیم ملی کمک کنیم و ما باید از فوتبال لذت ببریم چون همه تیم‌ها برای جام جهانی اماده می‌شوند.
قلعه نویی ابراز امیدواری کرد: برای سه شنبه برای دیدار این تیم با الدحیل قطربا یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم و هوداران برای تشویق به ورزشگاه بیابند.
ت8114 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.