به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید کریم امامی، در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: مردم با مشاهده کیفیت کالاهای ایرانی رغبت بیشتری برای خرید این تولیدات خواهند داشت و همواره کالای ایرانی را نسبت به کالاهای خارجی ترجیح می دهند.
وی بیان کرد: تولید محصولات بدون کیفیت منجر به بد بینی مردم نسبت به همه تولیدات ایرانی شده و باید تولیدکنندگان با ارتقای کیفیت کالاهای داخلی نگاه مردم را تغییر داده و احساس خوبی برای آن ها ایجاد کنند.
امام جمعه موقت تیران با بیان اینکه تولید کالای بدون کیفیت و خرید کالاهای خارجی در صورت وجود مشابه داخلی خیانت به کشور و مردم است، تصریح کرد: مردم با خرید کالاهای داخلی زمینه ساز رونق تولید و اشتغال، تقویت اقتدار کشور و کاهش بیکاری شوند.
وی ادامه داد: نیروهای جوان و متعهد با بکارگیری دانش و مهارت خود سعی در رفع نیازهای جامعه و ایجاد کارآفرینی داشته و اینگونه زمینه پیشرفت و خودکفایی کشور را فراهم سازند.
حجت الاسلام امامی همچنین به بحران آب اشاره کرد و گفت: مدیریت مصرف و صرفه جویی در حال حاضر از اهمیت خاصی برخوردار است و نباید نسبت به این موضوع مهم بی توجه باشیم.
وی اضافه کرد: در شرایط بحرانی باید نسبت به مصرف آب مدیریت و اولویت بندی وجود داشته باشد تا اینکه بحران دو چندان نشود.
وی همچنین به فعالیت های مدیریت شهری در آستانه سال نو اشاره کرد و گفت: رسیدگی به نیازهای شهر نباید تنها منحصر به سال نو باشد بلکه در طول سال نیز شادابی و نشاط شهر و تامین نیازها انجام گیرد.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت7131 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.