دکتر حسین ریاحی شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز واژگونی یک دستگاه خودروی تندر90 در کیلومتر 60 آزادراه کاشان- قم منجر به آسیب دیدن پنج نفر سرنشین این خودرو شد.
وی افزود: 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر کاشان به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی، سه نفر از آنان با درخواست امداد هوایی به وسیله یک فروند هلی کوپتر به بیمارستان شهید بهشتی قم انتقال یافتند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان بیان کرد: همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی مزدا در آزادراه کاشان- قم (رو به روی پادگان حسن زاده) روی داد که چهار عضو یک خانواده (مرد و زنی جوان، دختری هفت ساله و نوزاد پسری 50 روزه) آسیب دیدند.
به گفته او، کارشناسان فوریت های پزشکی با 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و آسیب دیدگان را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند که شرایط آنها مساعد گزارش شده است.
دکتر ریاحی ادامه داد: حادثه سوم مربوط به سقوط یک دستگاه خودروی وانت پیکان در جاده کاشان- بادرود در نزدیکی سه راهی ابوزیدآباد به داخل پل بود که 2 سرنشین آن به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی اضافه کرد: تصادف زنجیره ای روز چهارشنبه سه دستگاه خودروی تندر90، پژو405 و پراید در آزادراه کاشان- نطنز 2 آسیب دیده داشت (2 زن 64 و 31 ساله) که برای درمان تکمیلی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان همچنین گفت: یک دستگاه سواری پراید نیز در سانحه ای دیگر در آزادراه کاشان- قم نزدیکی روستای آب شیرین واژگون شد که 2 دستگاه آمبولانس اورژانس و جمعیت هلال احمر پنج آسیب دیده را پس از اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.
او افزود: 20 پایگاه (13پایگاه جاده ای و هفت پایگاه شهری) فوریت های پزشکی در منطقه کاشان تا 15 فروردین 97 آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.
شهرستان کاشان در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.