به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد بابایی روز پنجشنبه در این زمینه گفت: چهارشنبه شب 2 آمبولانس فوریت های پزشکی و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به دنبال گزارش تصادف 2 دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در کیلومتر پنج آزادراه کاشان- نطنز اعزام شدند.
وی افزود: این حادثه 6 نفر آسیب دیده (سه کودک، 2 زن و یک مرد) داشت که همگی سرنشینان خودروی پراید بودند و شرایط عمومی آنها مناسب گزارش شده است.
کارشناس روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان در ادامه از آسیب دیدن سه نفر در حادثه انفجار آبگرمکن در شهر نیاسر خبر داد.
او بیان کرد: 2 دستگاه آمبولانس به دنبال گزارشی از وقوع حادثه ای در یک کارگاه گلابگیری روز نخست سال نو به نیاسر کاشان اعزام شد.
بابایی اضافه کرد: کودکی 10 ساله از اتباع افغانستان به دلیل سوختگی درجه 1 و 2 از ناحیه سر، صورت و دست به بیمارستان سوانح سوختگی حضرت امام موسی کاظم (ع) اصفهان انتقال یافت.
وی گفت: مردی 45 ساله و زنی 20 ساله نیز که در این حادثه آسیب دیده بودند، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
به گفته بابایی، 20 پایگاه (13 پایگاه جاده ای و هفت پایگاه شهری) فوریت های پزشکی در منطقه کاشان تا 15 فروردین 97 آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.
جمعیت نزدیک به 470 هزار نفری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هستند.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.