محمدرضا صدوقی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک هزار و 360 نفر در مدرسه ها، 956 نفر در کمپ موقت، 263 نفر در مهمانپذیر، 186 نفر در هتل، 12 نفر در خانه مسافر و 160 نفر در خوابگاه دانشجویی، مکان های اقامتی دولتی و سایر مسافران نیز در کانکس و چادر مسافرتی اقامت کردند.
وی افزود: سه هزار و 955 نفر نیز در روز نخست عید از مرکزهای تاریخی، فرهنگی، تفریحی، گردشگری و جاذبه های طبیعی دیدن کردند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان اضافه کرد: تمهیدهای لازم برای پذیرایی از افزون بر 30 هزار نفر مسافر و گردشگر در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
او در ادامه گفت: مسئولان نظارتی در این مدت 10 مورد بازرسی از رستوران ها و 2 مورد از مرکز خدمات مسافرتی داشتند که چهار تذکر کتبی به مرکزهای پذیرایی و خدمات مسافرتی داده شد.
صدوقی بیان اضافه کرد: تعداد 6 واحد پذیرایی و رستوران شهرستان اردستان نیز تشویق کتبی دریافت کردند.
وی عنوان کرد: کار نظارت و بازرسی از مرکزهای اقامتی، پذیرایی، رستوران ها، خدماتی، فروشگاه ها، محل های توزیع مواد غذایی و سایر واحدهای ارائه کننده خدمات به مسافران به جد ادامه یافته و با تخلف های احتمالی برخورد قاطع می شود.
شهر ستان اردستان از جاذبه های تاریخی و طبیعی گوناگون از جمله 67 اثر ثبت شده ملی، یک اثر ثبت جهانی (قنات دو طبقه)، 2 بافت تاریخی (زواره و مهاباد) و سه کمپ کویرنوردی برخودار است.
این شهرستان در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع می باشد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.