مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: رویکرد جدید شهرداری و شورای شهر اصفهان، ساماندهی هرچه بهتر تخلفات شهری به جای هرگونه برخورد ضربتی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان، حسن محمدحسینی اظهار کرد: در همین راستا و با توجه به اینکه دستفروشان در ایام پایانی سال در نقاط مرکزی شهر به ویژه خیابان علامه مجلسی و میدان امام علی(ع)، گره های ترافیکی زیادی را ایجاد و روند خدمت‌رسانی به مردم را مختل می کردند، ساماندهی این موضوع در دستورکار قرار گرفت.  

وی ادامه داد: بر این اساس با هماهنگی های صورت گرفته با عوامل نیروی انتظامی و شورای تأمین استان، سه مکان در خیابان ولی عصر(عج)، میدان قدس و جنب میدان امام علی(ع) برای فعالیت دستفروشان در روزهای پایانی سال در نظر گرفته شد. 

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح ساماندهی دستفروشان با توجه به شلوغی و ازدحام پایان سال اجرایی شده است، عنوان کرد: متأسفانه امروزه دستفروشی به صورت یک شغل درآمده و با اجرای این طرح بیش از هزار دستفروش ساماندهی شده و شهروندان نیز از این اقدام راضی هستند. 

وی خاطرنشان کرد: این طرح از 25 تا 29 اسفند ماه اجرا شد و علاوه بر آن ساماندهی وانت های دستفروش نیز در ابتدای سال ۹۷ آغاز می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.