امیرحسین شیخ استرکی روز یکشنبه به خبرنگاران بیان کرد: مردم کاشان از 16 اسفند ماه به مدت سه روز همزمان با سایر نقاط کشور در جشن نیکوکاری شرکت و نزدیک به 2 میلیارد و500 میلیون ریال وجه نقد کمک کردند.
وی با اشاره به جمع آوری 500 میلیون ریال کمک های غیرنقدی در شهرستان کاشان افزود: بخشی از این کمک ها در 211 مدرسه با مدیریت انجمن اولیا بین دانش آموزان محروم و سایر کمک ها نیز بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با قدردانی از مشارکت مردم نیکوکار برای اعتماد به این نهاد بیان کرد: کمک های جمع آوری شده در هشت پایگاه مستقر در مصلی های نماز جمعه و میدان های مرکزی نسبت به سال گذشته نزدیک به 50 درصد افزایش داشت.
وی در ادامه اضافه کرد: همچنین مردم نیکوکار این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون نیز بیش از 20 میلیارد و 180 میلیون ریال وجه نقد (در قالب صندوق های صدقه) برای کمک به افراد زیر پوشش این نهاد اهدا کردند.
به گفته شیخ استرکی، هم اکنون 9 هزار و 711 نفر مددجو در قالب پنج هزار و 896 خانوار در شهرستان کاشان از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند هستند.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.