به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علیرضا خدمتی نژاد در خطبه های نماز جمعه آران و بیدگل گفت: رهبر فرزانه انقلاب بر حمایت جدی از تولید و اشتغال به عنوان اولویت اصلی و کلان کشور تاکید کردند و همه مسئولان نیز باید سال آینده همچنان در این زمینه تلاش کنند.
وی افزود: رکود، تعطیلی کارخانه ها و واردات بی رویه تولید ملی را تهدید می کند و مسئولان و مردم باید تلاش کنند تا همگان به خرید اجناس تولید داخل روی بیاورند.
امام جمعه آران و بیدگل در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مداحان اشاره کرد و گفت: بنا بر تاکید رهبری انقلاب باید مساله حجاب جدی گرفته شده و حکومت اسلامی مانع علنی شدن حرام شرعی در جامعه اسلامی شود.
او اضافه کرد: دشمنان در صدد حجاب زدایی در کشور هستند تا نظام اسلامی را به مرحله فروپاشی برسانند و از سوی دیگر از سرایت فرهنگ اسلامی به سایر جامعه ها جلوگیری کنند.
حجت الاسلام خدمتی نژاد در ادامه حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و راهپیمایی ها، پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش را رویدادهای شیرین سال 1396 نام برد و با اشاره به حادثه های زمین لرزه کرمانشاه، سانحه سقوط هواپیما و آتش سوزی کشتی سانچی با بازماندگان و خانواده های متوفیان این رخدادهای تلخ ابراز همدردی کرد.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.